Tuesday, 31 July 2012

kepayahan mengedit..HAIHHH!

hye..hye!!..
payah jugak ye nk cantikkan blog ni..
tengok tutorial pon payah sgt nak buat..
haishhh.. mau fiveup gini..hehehe..


tapi YAYA suke menulis..YAYA sukee!
kalo org xnak bace pon xpe..YAYA tulis jugak..
arini 1AUGUST kn??
yeaa!
lg 15 hari akan kembali ke kampung halamann
xsabarnye!
korang2 yg kat perantauan tu pon mesti xsabar nak balik raya kn??


terbayang wajah family semuaa..
paling xsabar tunggu KUIH RAYA!
mk YAYA kata tahun ni xnak beli kuih raya
xtahu lah betul ke x..
hahaha..
katenya semua nk buat..
ok! YAYA sukaaa..
nyummm..nyummm...
agak2 pe feberet kuih raya korang erk??
kalo YAYA suke macam2 kuih..
paling best kuih ni...
tau name dy x??
inilah dy KUIH GOYANG..hehe 

nampak mcm sedappp jee
aishhh..rindu pulak nk makan..
ngeee...
kalo buat sendiri mmg best
conform banyak rasa dari buat..
tapi kalo puasa ni xkan nk makan..
tengok je laa..
:)






ermm yg ni pulak kuih yg tiap tahun wajib ada
special utk sy sorang2 je
sgt2 suke..
tapi masalhnye xtau nak buattt..
kalau la tau kn best.. rasa air tgn sendiri..:) 
yang ni la KUIH TART NENAS..
ehh btol ke YAYA eja tu??? maaf la kalo salah yea... ---<@


k la..macam da xtau nk tulis pe sbb blur..
anyway korunk..
selamat beribadah PUASA..
berhati-hati di jalan raya!


ikhlas
<anieYAYA>

No comments:

Post a Comment

Lets song Together :)