Wednesday, 10 October 2012

AWAKKK...awakkk


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum awakkk..
awakkk nak tau x kenapa sy tulis blog ni..sebab awakk..
untuk awakkk...demi awakk...

awakkk..tuuu...yg dipanggil BOSS!


awakk tau x..
sy xmintakk duit banyak-banyak pon...

xmintakk harta menimbun2 ponn..
kite cuma mintakkk secebis kasih dan sayang yang mampu buat kite tersenyum..
kite mintakk awakkk jd org soleh..
penyabar....kite teringin nak tengok awakkkk
awaaakkkk...banyakkan zikir..
hati kite ni cuma zikir je yg mampu lembutkan..
kalau kite gaduhh je awakk xtakut ke jodoh xpanjang???
bukan ke kite da impikan macam2...

xkan awak nak lepaskan semuanya macam tu aje..
kite tau harta xmenjamin rumah tangga yang aman..
kite cuma minta awak jadi orang solehhh..
jadi imam kite nanti..
imam anak-anak kite...
sy nak tiap malam sebelum tidur awakkkk...
sy nak awak cerita kisah2 tauladan...cerita tentang ilmu agama..

awakkk yg kat sana tu..
kite duduk jauhhh sgt..
kite ada masa nk muhasabah diri... ajar diri kita..
perbaiki diri kita..kita tauuu...
kite ni perempuan yg sangat banyak kekurangan...
tapi awak tau x, kite nak belajar mendekatkan diri pada Allah..
Allah da bg kite petunjuk utk perbaiki diri..
kite da dewasa...awakk pon same...
kite xtau kite mati bila...kite nak sangat...
hubungan kite bukan setakat di dunia...
kite slalu doa Allah murahkan rezki kite berdua supaya kita dapat...
dapat apa yang kite nak.. 

kite nak gi Mekkah..
awak xnakk ke gi ngan kite???
kite teringin sangat nak pijak bumi Mekkah..
dengan awakkk..
dengan makk kite..
kite xminta lebih pon awakkk..
cukup la ape yg sy da coretkan kat sini..
da lame sy simpan impian nak bagitau awakk..tapi...
sy xtau nak bagitau macam mana...
kat sini...sini....awakkk...
maafkan sy okeyy! sy tau...
sayang bukan pada ungkapan semata..
tapi bukti..bukti..
semoga rezki kite diperluaskan untuk melangkah ke alam seterusnya..
terima kasih awakk..sebab jaga sy sepanjang sy kat sini..
sepanjang 2tahun lebih ni...
wassalam...

ikhlas...gadisdalamhatiawak....

No comments:

Post a Comment

Lets song Together :)