Friday, 23 November 2012

sweetnye PENGALAMAN!

assalamualaikum korunkk!
hye..hye..hye...!
korang tgh buat ape tu??? heheee.. confirm la tgah baca blog yaya ni kn??
ape punye soalan daaa... nk tau x?? yaya nak citer something arini..
alhamdulillah da seminggu praktikal di MARDI..
banyak jugak bnda baru yg kitrang blaja.. n xlupe jgk kwn2 baru OGY n Muhsin nme dy..
dorang sporting.. pekerja2 kat MARDI ni pon best giler..
hari2 mkn free..heheeee... untungnyeee! time kasehh maktam n pkck spe ekk nme dy.. maaf yaya lupe..
 hari ni keje separuh hari je..tp ni la saat yg ditunggu2.. hujung minggu!
time ni la baru dapat rehat puas2...haaaaa... bestnyeee... tidurrr..

dalam seminggu ni macam2 kitorang rasa.
alhamdulillah semuanya masih baik lagi..
paling best santai di tengah2 sawah.. korang pernah try??
best tau.. sambil makan mangga muda.. siap bawak kicap, pinggan n pisau lg tau..
hahaaaaa.... tp malangnye xada gula.. saje yaya xnak ambik sbb dorang xsuruhhh pon!
nampak x yaya ni lurus sangattttttt lah orgnye.. hahaha
maaflah kengkawan.. yaya mmg begini.. pepon best sgt time tu..angin pon sepoi2 bahasa..
santai giler.. saat macam ni la yg kite akan ingat bila kite da xkje kat MARDI lagi..
so skang ni nikmati la same2 ye.....

santai di tengah sawah 
buat encik supervisor sy yg sgtttt lah muda tu..
maaf sy gelak sbb anda terjatuh..
hehe.. encik mengingatkan sy pada seorang sahabat yg kini di arau.. menyambung degree dy..
hahaaaa...pastiny dy laaa si IPIN! anyone kenal IPIN??
tp pepon..encik ni kira baik la jugakk.. jangan laaaa bagi kami buat keje teruk sangat yeee...
heheeeee... encik kannn baekk.. bodek sikit..hoho... 
k la guyz..nak berehat.. 
good nite!

No comments:

Post a Comment

Lets song Together :)